Walk Inn

Udviklingsproces i samarbejde med Korsør Erhvervsforening, Business Slagelse og Skælskør Erhvervsforening

Baggrund

Walk-Inn ønskede sparring ift. butikkens unikke styrker og hvordan den kan positionere sig stærkt i det regionale landskab af tøjbutikker. Processen har skabt en robust forretningsmodel.

Resultater og kommercielle greb

  • Stabil omsætning trods generel modvind i branchen
  • Styrket indkøb direkte fra producenterne giver større avance
  • Øget fokus på lagerstyring – alle varer sælges
  • Mågrupperne udvidet – yngre kunder kommet til
  • Mere fokus på det unikke i sortimentet – med god respons fra kunderne og god indtjening
  • Indsatsen på sociale medier er løftet, og ejerne er blevet trygge ved det
  • Styrket bevidsthed om de økonomisk relevante håndtag i virksomheden
  • Økonomistyring forbedret

”Forløbet har betydet, at vi har holdt vores omsætning i en tid med strid modvind i branchen. Vi har fået bedre styr på vores lager, udviklet sortimentet i en unik retning, køber direkte ind fra producenterne og har løftet vores avance. Og så er vi for alvor kommet i gang med SoMe og er blevet trygge ved det”

Helle Milvertz og Gitte Nøhr Magnussen
Ejer af Walk Inn

Løsninger Kontakt os