Sidsel Brix
Udviklingsproces i samarbejde med Aarhus Kommune
Baggrund
Billedkunstneren Sidsel Brix ønskede et 360 graders blik på sin virksomhed og dens kommercielle potentialer. Forløbet har styrket salgsindssatsen over for erhverskunderne, løftet indsatsen på sociale medier – og rettet blikket mod en række andre potentialer.
Resultater og kommercielle greb
- Praktiserende læger, psykologer mv. samt advokater/revisorer identificeret som kundegrupper med stort potentiale
- Markedsføringsmateriale målrettet erhvervskunder er lavet
- Medarbejder ansat til SoMe og direkte B2B-salgsarbejde
- Indsatsen på sociale medier løftet – med gode resultater
- Direkte B2B-salgsindsats igangsat – responsen er positiv
”Jeg har fået skubbet til at gå mere målrettet efter de opgaver, jeg gerne vil have – og jeg har ansat en medarbejder til at hjælpe med salg og markedsføring. Det betyder, at vi er kommet i gang med det direkte salgsarbejde til erhvervskunderne. Det er meget tilfredsstillende.”
Sidsel Brix
Ejer af Sidsel Brix