Second Lux
Udviklingsproces i samarbejde med Aarhus Kommune
Baggrund
Ejeren af den veldrevne tøjbutik SecondLux ønskede i samarbejde med en ekstern samarbejdspartner at få et helikopterblik på butikken og få inspiration og ideer til at optimere konceptet. Handlingsplanen slog præcist ned på potentialerne. Udviklingen er positiv.
Resultater og kommercielle greb
- Fortstat stærk bundlinje – forretningsmodellen er robust
- Ny hjemmeside lanceret – med bedre søgbarhed
- Nyhedsbrev etableret – kunderne melder sig til
- Antallet af følgere på Instagram løftet væsentligt
- Fast samarbejde med mikroinfluencer etableret
- Fortsat god tilgang af kommissionister
”Jeg er blevet bekræftet i, at jeg har en god forretningsmodel. Samtidig har Vinderbutikker rettet lyset mod indsatsområder, gode råd og ideer til at fortsætte optimeringen af butikken. Hjemmeside, nyhedsbrev og sociale medier er allerede sat i gang.”
Lene Lytken
Ejer af Second Lux