Boline Chokolade

Udviklingsproces i samarbejde med Business Lolland-Falster

”Jeg har fundet den røde tråd i butikken. Jeg har fået et boost til at højne kvaliteten og stå ved den kvalitet og prisen på varen. Jeg er sindsygt taknemmelig. Jeg er virkelig glad for min butik nu.”

Viviann Hansen
Boline Chokolade

Formål og resultater

Boline Chokolade ønskede at udvikle butikken og styrke den økonomisk. Vinderbutikker kortlagde butikkens unikke styrker: Chokolade af egen produktion suppleret med is og delikatesser af høj kvalitet. Indretning, sortiment og markedsføring er løftet. Omsætning og bundlinje udvikler sig positivt.

Kommercielle greb

• Fokus på høj kvalitet som den røde tråd- og at kunderne gerne betaler for den.
• Et nyt og mere lækkert ismærke er kommet på hylderne, hvilket er mere i tråd med det øvrige sortiment.
• 
Varerne er flyttet rundt, og ejeren bruger A-placeringer aktivt – med målbare resultater.
• Indsatsen på sociale medier er løftet markant – med god respons fra kunderne
• Hele butikken har fået en make-over: Alt fra t-shirts til vægfarven er udskiftet.

Løsninger Kontakt os

Boline Chokolade

Udviklingsproces i samarbejde med Business Lolland-Falster

”Jeg har fundet den røde tråd i butikken. Jeg har fået et boost til at højne kvaliteten og stå ved den kvalitet og prisen på varen. Jeg er sindsygt taknemmelig. Jeg er virkelig glad for min butik nu.”

Viviann Hansen
Boline Chokolade

Formål og resultater

Boline Chokolade ønskede at udvikle butikken og styrke den økonomisk. Vinderbutikker kortlagde butikkens unikke styrker: Chokolade af egen produktion suppleret med is og delikatesser af høj kvalitet. Indretning, sortiment og markedsføring er løftet. Omsætning og bundlinje udvikler sig positivt.

Kommercielle greb

• Fokus på høj kvalitet som den røde tråd- og at kunderne gerne betaler for den.
• Et nyt og mere lækkert ismærke er kommet på hylderne, hvilket er mere i tråd med det øvrige sortiment.
• 
Varerne er flyttet rundt, og ejeren bruger A-placeringer aktivt – med målbare resultater.
• Indsatsen på sociale medier er løftet markant – med god respons fra kunderne
• Hele butikken har fået en make-over: Alt fra t-shirts til vægfarven er udskiftet.

Løsninger Kontakt os

Boline Chokolade

Udviklingsproces i samarbejde med Business Lolland-Falster

”Jeg har fundet den røde tråd i butikken. Jeg har fået et boost til at højne kvaliteten og stå ved den kvalitet og prisen på varen. Jeg er sindsygt taknemmelig. Jeg er virkelig glad for min butik nu.”

Viviann Hansen
Boline Chokolade

Formål og resultater

Boline Chokolade ønskede at udvikle butikken og styrke den økonomisk. Vinderbutikker kortlagde butikkens unikke styrker: Chokolade af egen produktion suppleret med is og delikatesser af høj kvalitet. Indretning, sortiment og markedsføring er løftet. Omsætning og bundlinje udvikler sig positivt.

Kommercielle greb

• Fokus på høj kvalitet som den røde tråd- og at kunderne gerne betaler for den.
• Et nyt og mere lækkert ismærke er kommet på hylderne, hvilket er mere i tråd med det øvrige sortiment.
• 
Varerne er flyttet rundt, og ejeren bruger A-placeringer aktivt – med målbare resultater.
• Indsatsen på sociale medier er løftet markant – med god respons fra kunderne
• Hele butikken har fået en make-over: Alt fra t-shirts til vægfarven er udskiftet.

Løsninger Kontakt os